niedziela, 24 kwietnia 2011

List #3

Panie!
Boże, straciłam wszystkich, wszystkich bliskich memu sercu. Najpierw mama - była osobą dla mnie najbliższą, później ojciec, - który nie mógł pozbierać się po odejściu matki.Codziennie modle się i zadaje pytanie 'Dlaczego to właśnie mnie spotkało? Dlaczego ja?' - lecz nigdy nie uzyskuje odpowiedzi. Powoli przestaje wierzyć w to, że kiedyś w moim życiu będzie dobrze,ułoży się ale także... aż wstyd się przyznać przestaje wierzyć w Ciebie. Sama nie wiem jak, nie mam pojęcia.Wiem, że pewnego dnia zejdziesz do mnie, otrzesz moje załzawione oczy i powiesz, że wszystko będzie dobrze. Nie mam siły już żyć, wszystko leci mi z rąk - nie umiem tak żyć! Ty wiesz co czuję - jesteś wewnątrz mnie. Moja najlepsza przyjaciółka - Klara - znasz ją, niedawno chciała popełnić samobójstwo, kolejna osoba chciała mnie opuścić. Wiem że nie raz w Ciebie wątpiłam, przepraszam i dziękuje, że pomimo tego powstrzymałeś ją, uratowałeś. Powiem Ci szczerze że duszę się w swoim ciele, chciałabym pójść tam do Ciebie, rodziców, dziadków, brata i wszystkich mi bliskich. Czuję Cię co dnia, jak rozsadzasz moje serce z miłości do osób, które są tam u Ciebie, wiesz o kogo mi chodzi... tak także o Radka mojego pierwszego chłopaka, którego nadal kocham pomimo tych czterech lat, wciąż odwiedzam jego grób i cicho łkam. Wiem - ty to widzisz. Mam do Ciebie jedną małą prośbę. Daj mi odwagę, aby raz na zawsze zakończyć wszystkie troski, cierpienia i bóle. Tylko i jedynie Ty możesz zaprowadzić mnie do siebie. Kocham Cię Boże pomimo tego jaka będzie twoja decyzja co do mnie. Kocham.

5 komentarzy:

  1. Prześwietnie piszesz, tak prosto z serca ;) Koniecznie dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został nominowany do "One Lovely Blog Award." Więcej informacji na: http://vaffanculo-daisy.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html
    Pozdrawiam Daisy :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie - odmiana bloga ;> Zapraszam również do polubienia mojej strony na facebooku ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog ; ) zapraszam do mnie . --> http://the--wantedpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń